Poradňa Roborock S5

Autor: Richard | Vložené: 27.11.2020 000 16:08 | Témy: Poradňa Roborock S5

Richard

Vysavac

Dobrý deň.Po dvoch rokoch používania vysávača mi vypadol z aplikácie a nejde mi už ani zanic spárovať.Telefon iPhone Xr.Viete poradiť ako nato?Dakujem

  • 27. novembra 2020 - Odpoveď partnera sekcie roboticky-vysavac.sk

    Dobrý deň,
    nestalo sa to po nejakej aktualizácii? Ak áno, odporúčame downgrade, ak je to možné. Ak nie, skúste resetovať wi-fi robota, router a prípadne preinštalovať aplikáciu.

    S pozdravom,
    www.roboticky-vysavac.sk

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.